Siparişimi nasıl takip edebilirim?

 

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size kargo takip numarasını içeren e-mail veya SMS gönderilecektir. Bilgilendirme sonrasında siparişinizi Sipariş Takip bölümünden rahatça takip edebilirsiniz. Siparişlerinizin gönderimi için Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız; https://www.ceyy.com.tr/gonderitakip adresinden kargo takip numaranızı girerek de kargonuzu takip edebilirsiniz. Dilerseniz +90 532 445 85 44 Ceyy Shoes Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da kargonuz hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

ceyy.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

 

www.ceyy.com.tr gönderim ağı, Yurtiçi Karonun teslimat sağladığı yurt içindeki tüm bölgeleri kapsar.

  

Siparişim ne kadar sürede gönderim adresine ulaşır?

 

Siparişleriniz en geç 3 veya 5 iş günü içerisinde kargo firmasına paketlenmiş olarak teslim edilir. Kargo gönderim süreleri gönderim iline göre farklılık göstermektedir. (Kampanya ve İndirim dönemleri hariçtir.)

 

Siparişim gecikirse ne yapmalıyım?

 

[email protected] adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama ile e-mail gönderebilir ya da +90 532 445 85 44 Ceyy Shoes Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

 

Teslimat adresine kargo şubesini yazabilir miyim?

 

Çalıştığımız kargo firması Yurtiçi Kargo, siparişlerinizin güvenliğinin ve nitelikli takibinin sağlanabilmesi için sadece adrese teslim yapmaktadır.

 

Teslimat adresinde alıcı bulunamazsa ne olacak?

 

Adreste alıcı bulunamadığında kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakır ve takip eden ilk iş günü içerisinde 1 kez uğrar. Bu süreç zarfında teslimatın bir kez daha yapılamaması durumunda, paketiniz Yurtiçi Kargo şubesinde en fazla 3 gün bekletilecek, gelip teslim almadığınız takdirde siparişiniz Ceyy Shoes deposuna geri gönderilecektir. Siparişinizin tekrar gönderilmesi için bizlere [email protected] adresinden veya +90 532 445 85 44 Ceyy Shoes Müşteri Hizmetleri’nden ulaşınız. Siparişiniz için bizimle temasa geçmediğiniz takdirde, siparişiniz 1 ay sonra iade olarak kabul edilecek ve para iadeniz kredi kartınıza yapılacaktır.

 

Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

 

Teslimat adresini siparişiniz henüz teslimat için verilmediyse değiştirebilirsiniz. Hesabım > Siparişlerim sayfanızdan siparişinizin takibini yapabilirsiniz. Dilerseniz,  +90 532 445 85 44 Ceyy Shoes Müşteri Hizmetleri'nden veya [email protected] adresinden bize ulaşabilir ve gerekli değişikliği iletebilirsiniz.

 

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

 

Siparişinizi teslim alırken paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir.*Fatura veya irsaliye, gönderinizin bulunduğu pakete ilişikili olarak gönderilir. Lütfen faturalarınızın varlığını ve doğruluğunu kontrol ediniz.*Hediye siparişlerinizde, talebe bağlı olarak, fatura sipariş ile birlikte gönderilmeyebilir.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR